Tuesday 12 December 2017

Day 12

"Hidup di TOMODACHI sebagai budak praktikal"


Selasa, 12 Disember 2017 (Day 12)

hye guys, welcome back from holiday HAHAHA

nak tahu tak cuti dua harini sis naik cameron weh... HAHA saje nak nyoho... orang kata cameron dah tak sejuk macam dulu... habistu weh, dulu macamana sejuknya kalau skrg je sis rasa sejuknya sampai ke tulang.. HUH!!!

macam biasa, hari first kerja, kira first untuk minggu ni laa kan.... rasa liat benar... sis sampai dari holiday semalam, tapi lewat malam baru sampai rumah... rasa nak balik kajang macam penat sgt.... BTW, tempat kerja aku dekat kajang... rumah ibu ayah dekat rawang... aku memang gini, patutnya kena intro awal2 sekali nam, tempat tinggal semua... aku lain... aku suka last2... biar korang tertanya2 HEHE... Bio ahhhh

so aku decide balik kajang esok lepas subuh... sebab aku masuk kerja kan pukul 9pagi... sempat sangat laa... tapi pagi tuu aku malas balik rumah sewa terus,, aku terus masuk ofis...

masuk ofis je terus kena bahan sebab diam2 g holiday HAHA... maap korang, sis g holiday budget... takde ole ole yang bolehh bagi... HEE...

dekat ofis sambung buat kerja yang tak siap sebelum cuti haritu... kerja yang aku tak siap tu, aku sambung design flyers,, lepastu aku buat photoshoot untuk post dalam page fb... cari duit wehhh... naik cameron je dah habis beratuih HMM

inshaAllah kalau rezeki aku masih izinkan sampai hujung bulan ni boleh support life aku dekat sini hanya dengan guna duit ptptn dgn elaun, mungkin komisyen aku mintak dekat "Big Boss" habis praktikal nanti.

support laa sis ;-)
 

No comments:

Post a Comment

Day 16

"Hidup di  TOMO DACHI  sebagai budak praktikal" memandangkan harini hari sabtu kan... mood pun dah cuti... jadi buat kerja ...