Saturday, 16 December 2017

Day 16

"Hidup di TOMODACHI sebagai budak praktikal"



memandangkan harini hari sabtu kan... mood pun dah cuti... jadi buat kerja pun santai2 je gittew...  
 kerja harini cuma buat pengubahsuaian powerpoint untuk buat flyers templat. sebelum ni aku buat flyers tu guna apps canva... 

tapi boss aku ni jenis dia, "buat kerja cepat, pantas dan cekap". so aku kena ubah flyers tu ke dalam microsoft powerpoint...

lepastu, agak aku liat nak sambung buat benda powerpint tu, aku buat promosi dekat kawan-kawan aku yang gila novel. aku memang selalu buat jualan kombo... so pelanggan kita ni lebih suka kepada benda yang banyak dan murah tau... and alhamdulillah... jalan jugak hasil promo tuuu...

then, masatu stok buku baru masuk... kitorang semua susun buku baru dalam rak ikut arahan dari supervisor...  lepas susun terus key in dalam data... 

DONE FOR SIMPLE DAY WORK !!

No comments:

Post a Comment

Day 16

"Hidup di  TOMO DACHI  sebagai budak praktikal" memandangkan harini hari sabtu kan... mood pun dah cuti... jadi buat kerja ...